Skokris!!!

Sitter hos pappa just nu, har varit här sen lunch. Jag och pappa gick direkt ner på stan för det stängde typ om en halvtimme, så vi fick skynda oss. Vi skulle kolla på skor åt mej, vinterskor. Men det fanns typ inga, bara några i fel storlek och dom var typ inte såna som jag vill ha.

Asså äre så svårt att beställa in nya när det tar slut??? De ända jag vill ha är låga eller höga svarta i storlek 38 på DinSko, snälla gemej! Asså typ alla (tjejer) jag ser på stan har ju det! Jag ska nog beställa, det är nog det ända jag kan göra i den här situationen (stavning). Haha, det kanske inte låter så "allvarligt" och sånt men från min sida äre det! Jag kallar det en skokris!

Kommentarer
Skrivet av: razzel

Men nu har det ju löst sig!

2011-01-07 @ 21:40:00
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com



Ditt namn:
Spara info

M@iladress:

Har du en blogg?:

Skriv din kommentar:

Trackback