Rubrikenhetersåhär


Idag har jag invigt mina nya färgpennor. Eller nya och nya, jag fick dem när jag fyllde år, alltså i mars, det är typ en 50pack eller något sådant.. Jag ska börja rita ganska mycket nu tror jag, det jag ska rita är olika kläder, outfits och lite sånna saker. Jag har inte precis en talang för att rita, men vi får se hur det blir! Jag kommer säkert lägga upp bilder och visa hur det ser ut någon gång också. Men nu ska jag börja med en enkel, lite äldre stil som kan vara riktigt snygg om någon skulle ha den nu. Jag såg någon gång på Tyra Banksshow, och då hade hon på sig något liknande...

Kommentarer
Skrivet av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Jag ska träffa lite vänner oså bara, vad ska du själv göra? :)

2010-09-04 @ 15:57:36
URL: http://felliciiaa.blogg.se/



Ditt namn:
Spara info

M@iladress:

Har du en blogg?:

Skriv din kommentar:

Trackback