På senaste träningen..



På senaste fotbollträningen (i onsdags) så fick vi våra nya matchställ, i det ingår en ny matchtröja, sockar och shorts. Eftersom att jag spelar i sunnanå så var de ju såklart blå och vita. Jag har bara bilder på tröjans baksida, men ni får väl se resten av kläderna om det blir bra väder imorgon för då hoppas jag att syrran tar med sig kameran. för en gåck skull...  Hur som helst, nu när vi fått nya dresser så fick vi även nya nummer, och våra efternamn på tröjornas baksida som ni ser. Egentligen så skulle jag få nummer 9, men det blev något fel när de tryckte tröjorna så det var bara kanske 4, 5 stycken som fick sina valda nummer. Men det spelar egentligen inte så stor roll, nu fick jag nummer 12 och är ändå lite nöjd med det!


Kommentarer
Skrivet av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Ja visst är hon, det kan man inte säga annat om!



Tack du :)

2010-09-04 @ 22:37:16
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
Skrivet av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Ska träffa Paulina tror jag, plugga, åka till mamma och ta de lugnt! Själv? :)

2010-09-04 @ 23:08:35
URL: http://felliciiaa.blogg.se/



Ditt namn:
Spara info

M@iladress:

Har du en blogg?:

Skriv din kommentar:

Trackback