Svaren från frågestunden!

Foto & Kamera:

Hur länge har du fotat?
Svar: Jag vet inte precis, men ungefär sedan 2008:)

Vad har du för kamera?
Svar: NIKON D60

Du brukar ju fota och vad fortar du helst?:)
Svar: Jaa du det var en svår fråga.. Men jag fotar väl för det mesta natur (ofta makrobilder) eller föremål:)

Mer personligt:

Var bor du?
Svar: Dedu;) nä men jag bor i skellefteå, det märker man eftersom jag är SAIK-fan!

Är du kär i nån?
Svar: nej, inte just nu

Vad är ditt fullständiga namn?
Svar: Fanny Alice Emilia Lundmark :)

Hur mycket pengar får du i månaden?
Svar: Ungefär 100 kr

Bloggandet:

Hur länge har du bloggat?
Svar: Hmm.. Kanske 1 år? jag har haft en annan blogg innan den här också så jag vet inte säkert:)

Hur många besökare har du per dag på din blogg? :)
Svar: Det är olika, men mellan 11 och 30 läsare per dag kanske. Alltså inte så många ;/

Favoritblogg?
Svar: oj det är nog många, men kanske http://felliciiaa.blogg.se eller http://fannyninas.blogg.se
+ den här,
malins och min och malins :)

Övriga frågor:

Har du några syskon?
Svar: Jodå! En bror (marcus) och syster (Johanna)

Favorit maträtt?
Svar: Har nog ingen speciell favorit, men tacos hamburgare eller palt;)

Favoritfärg?
Svar: Svart & orange (inte tillsammans)

Vad har du för fritidsintressen?
Svar: Fotboll, friidrott (längdhopp höjd och löpning), kompisar och hockey, gitarr och att sjunga. Och bloggen såklat;D

Vad vill du bli när du blir stor?
Svar: Haha svår fråga, men jag vill nog hålla på med sport eller musik, annars får vi se:)

Vad skulle du köpa/göra om du vann 1000 kronor?
Svar: Köpa en AIK-matchtröja, shoppa eller köpa en ny gitarr kanske?:D

Vilken affär tycker du bäst om?
Svar: Rusta. Haha ne jag skoja, men om du menar klädaffärer så är det nog hm eller Gina.
Annars ICA;)

Vem/vilka brukar du vara med?
Svar: Malin för det mesta, annars pernilla wilma och julia:)

Hur gammal är din bästis?
Svar: Malin är 97a, alltså 13 år:)


Tack för alla frågor!  Jag hoppas jag fick med alla frågor nu och att ni blev nöjda med svaren!

Jag vet inte, borde jag ha en till frågestund någon gång?:)


Kommentarer
Skrivet av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Hihi det var det också :D det tycker jag verkligen att du ska ha!

2010-10-28 @ 20:21:09
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
Skrivet av: emmaid

Kul med frågestunder :)

2010-10-28 @ 23:08:02
URL: http://idjut.blogg.se/
Skrivet av: jenniifer - photography

sv. åh tack så mycket! :)

2010-10-29 @ 09:02:19
URL: http://jenniifer.webblogg.se/



Ditt namn:
Spara info

M@iladress:

Har du en blogg?:

Skriv din kommentar:

Trackback