Malin krattar


Malin ligger här brevid mig och vaknade just. Hon har sovi en liten stund nu när jag gjorde klar...
Oj juste, jag sa ju att alla skulle få gissa vad överraskningen var men inge har gissat så det är väl lika bra att avsjöja den nu. Det är att jag och malin skulle göra en blogg! Så nu har jag suttit hela kvällen med designen, jag tror jag kan bli klar imorn men vi får se. Jag länkar i alla fall inte innan den är klar!

Efter träningen åt vi som sagt middag och sedan hoppade jag in i duschen. Sen kom malin och mange och då spelade vi lite DJhero och såg sedan på en film. När han for så bestämde vi oss för att malin skulle sova här så nu ska hon göra det! Men nu börjar jag också bli trött så vi ska nog gå och lägga oss nu. Godnatt!

Kommentarer



Ditt namn:
Spara info

M@iladress:

Har du en blogg?:

Skriv din kommentar:

Trackback