Kyrksnok & shopping - Höstbilder 2010 Del 4

 Tjoooooosan bloggen! Idag var jag ui skolan, dagen slutade i kyrkan för vi skulle typ gå runt och ha kyrksnok. Det är ungefär som origentering i kyrkan. Man fick små bilder på olika symboler i kyrkan och sen så skulle man markera på en karta vars de satt i kyrkan.

Efter ett tag när jag kommit hem så for jag, mamma och johanna ner på stan. Alla köpte någonting till sig själv, johanna ett linne, mamma en jacka och jag nåra fynd som jag sätt förra veckan när jag och johanna var på stan.
Det var en tröja för 75kr på Gina, och ett par leggins från H&M för 79kr. Jag har bilder som jag snart ska lägga upp, ska bara redigera de först. Så nu får ni nöja er med resten av höstbilderna jag tog förr i veckan.


Kommentarer



Ditt namn:
Spara info

M@iladress:

Har du en blogg?:

Skriv din kommentar:

Trackback