Kommer mer om dagen senare!


Hejhej bloggen! Äntligen fredag. Inte för att jag har längtat men det är ju alltid kul med helg! Och speciellt nu när det är halloween, typ en av de bästa högtiderna på året?;D Haha men jag gillar iallafall halloween! Jag och malin går alltid ut och frågar bus eller godis. Kanske är vi lite för gammla för det, men man blir aldrig för gammal för att ha kul. Jag vet inte om jag ska göra något speciellt ikväll, jag var med perris och wilma idag efter skolan och då pratade vi om att gå ut ikväll och kanske fråga bus eller godis eller nåt. Men vi får se!
Mamma och hennes kompisar ska på Ladies Night ikväll, så de kommer hit och äter middag med oss (pizza). Och klockan halv 6 så har jag friidrott som vanligt, där ska vi så persolligt rekord på de grenar vi inte gjorde förra veckan! 
Okej det här inlägget kanske blev ganska långt men (A) aja, hejrå<3

 


Kommentarer
Skrivet av: aeel

sv; tack!:) vad glad jag blir;:D

2010-10-29 @ 16:09:19
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Skrivet av: Johanna<333

SV:om du har tur så kanske det kommer upp på bloggen;)



KRAM

2010-11-01 @ 00:14:49
URL: http://onetwotree.blogg.se/



Ditt namn:
Spara info

M@iladress:

Har du en blogg?:

Skriv din kommentar:

Trackback