Fusk?




Jag vet inte vad ni tycker men jag tycker såhär, Geir och Linda i IDOL är redan "stjärnor" så de skulle egentligen inte få vara med. Geir har varit med i Eurovision Song Contest flera gånger, fem gånger tror jag. Sedan så söker han till idol. Asså jag tycker ju att han är bra på att sjunga och så med han är ju redan känd? Och Linda, hon har varit med i gruppen Supernatural. Jag vet inte om alla känner till den gruppen, men ni får säkert fram låtar med dom om ni söker på youtube eller spotify. Hur som helst, idol är för "nybörjare" som vil bli kända. Har ni sett reklamen? Då de är i rymden och "letar efter stjärnor", det är inte för de som redan har varit med om allt det där. Någon som håller med??


Kommentarer



Ditt namn:
Spara info

M@iladress:

Har du en blogg?:

Skriv din kommentar:

Trackback