Funderar på att ta vinterbilder

Hade ingen bild att lägga upp så tog en från hockeyn för ett tag sedan!

Varje gång jag öppnar dörren på mornarna så ser jag frost, överallt! På skolan,  gården.. på väg till skolan!
Precis vars jag än tittar.  Men kring 12 tiden eller nån gång typ då, så försvinner frosten och det blir bara blött. På helgerna så skulle det vara kul att ta ut kameran och fota, för det skulle bli fantastiska bilder tror jag!
Men då är ju nackdelen att man måste vara ute så tidigt, typ kring 10 och då orkar man ju inte stiga upp och gå omkring och ta bilder:O men jag ska fundera på att ta med några kompisar ut och ta nåra porträtt bilder! Det skulle vara riktigt kul tror jag faktiskt. är det någon som har gjort det redan kanske?:)

Kommentarer



Ditt namn:
Spara info

M@iladress:

Har du en blogg?:

Skriv din kommentar:

Trackback