Hemmavideos hela dagen

Idag har jag typ sett på tv heeela dagen, iallafall 8 timmar. Jag har inte sett själv utan med min syrra, pappa, mamma och marcus kom lite då och då också. Vi har sett på gammla hemma/familjevideos från 1992-2000. Min bror föddes 92 och han var väl med på de mesta, sen föddes min syster 94, och hon var också med ganska mycket. Och jag är ju född 99 alltså var jag inte med så mycket.
Nu är vi, eller jag iaf, ganska less på det så vi har bytt och ska snart se den gamla julkalendern Pelle Svanslös. Den fick johanna igår i julklapp och vi är på kanske 7 avsnittet..? Aja, nu orkar jag inte skriva mer, ska svara på lite kommentarer ist, så hejdå PussOchKram


Kommentarer
Skrivet av: beccis

gud va sött att kolla på pelle svanslös :D

2010-12-26 @ 02:37:54
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/



Ditt namn:
Spara info

M@iladress:

Har du en blogg?:

Skriv din kommentar:

Trackback