Skolstart

Igår började jag femman, alltså första dagen i skolan eftr sommarlovet. Jag tycker inte sommarlovet gått särklits fort, jo det känns ju som förra veckan som jag stod i kyrkan och väntade på att sommarlovet skulle börja, men jag har ändå hunnit med mycket. Jag har ju varit i London, i göteborg, och i byske, men det bryr sig ingen om så det kvittar;) jag tycker i alla fall att det är kul att börja skolan, jo man saknar ju sommarlovet lite men nu har jag någonting att längta till! Men jag är ju också en sån där mattenörd och då tycker jag nog att det inte är direkt tråkigt att sommarlovet är slut, mer kul i alla fall. Nu när de gör om mellanstadiet på den skolan som jag går på "egentligen" så har vi (asså våran klass och klassen under oss) börjat på en annan skola, det är ungefär lika långt att cykla som förra skolan, och det är en fördel. Sen så får man ju träffa mycket nya människor och få nya kompisar, det är alltid kul! Sen så får vi ha mycket friidrott på gympan, för skolan är väldigt nära norrvalla. Men nu ska jag gå ut med hunden, ni får nöja er med en till bild från när jag fotade i söndags, puss hej<3


Kommentarer



Ditt namn:
Spara info

M@iladress:

Har du en blogg?:

Skriv din kommentar:

Trackback