Snälla läääs!!!

Alltså det är typ ingen som läser min blogg längre, mina läsare blir mindre och mindre. Jag förstår lite varför, jag suger på att blogga. Allt jag skriver om är typ vad jag gör på dagarna, åsså lägger jag upp mina "fina" bilder som jag tar. Jag menar, vem vill se dom???? Men nu ska det bli ändring på det!

Jag kommer försöka iallafall att skriva roligare inlägg, bättre bilder osv. Men då måste ni ju förståss säga vad som kan bli bättre också, så varsågoda med det!

Jag kommer byta header (för den jag har nu har jag haft jääättelänge + att den bara är "tillfällig"), kanske göra om lite i designen. Ha fler tävlingar, och säkert börja med månadens blogg. M.m.
Men som sagt så måste ni hjälpa mig med det, fler dagens outfit? Fler tips? Fler inlägg i huvudtaget? Säg precis vad ni vill! Jag lovar att bättra mig och göra så gott jag kan!

Snälla, jag behöver er hjälp.
Älskar er som fortfarande är kvar. Puss

Kommentarer
Skrivet av: moa

jag tycker du skriver bra, lägger in fina bilder!

2011-01-02 @ 17:26:48
URL: http://moasss.blogg.se/
Skrivet av: Emma

jag tycker att allt är bra men du kanske ska... jag vet inte vad du kan göra.. allt är bra:D

kram<3

2011-01-02 @ 19:04:36
URL: http://emmasss.bloggplatsen.se
Skrivet av: Anonym

Skriva lite intresantare inlägg?!

2011-01-03 @ 00:28:52



Ditt namn:
Spara info

M@iladress:

Har du en blogg?:

Skriv din kommentar:

Trackback