eN RuBriK sOm Är cOoL

Igår var det ju hockey som jag skev, det gick inte så bra för AIK; 2-3. Jag var tydligen med på tv, och jag har en bild från igår men det tänker jag absolut inte visa! jag såg bara rädd ut^^ . Jag gick iaf hem efter andra perioden för jag blev värligt trött av någon anledning..?  Och när jag kom hem så satte jag på tvn och skulle se på matchen hemma, men jag hittade inte just den matchen på någon kanal! Konstigt, för vi har alla kanaler som den skulle kunna vara på:O Aja.
Idag efter skolan gick jag, wilma och pernilla hem till wilma, där var vi till klocan fem och sen så gick jag hem. När jag kom hem tog jag en dusch sen så var det middag, och efter det var det en film på tv om jag nästan han se klart innan idol började, och det var ju johanna tvungen att se! haha så jag få fortsätta med den någon annan gång! Imorgon ska vi ju till Luleå, vi shoppar på dagen och då får vi se om jag hittar något fynd, sen så är det hockey. Då kommer vi väl hem kring på 11 kvällen, och då kommer jag at blogga om dagen!

Kommentarer



Ditt namn:
Spara info

M@iladress:

Har du en blogg?:

Skriv din kommentar:

Trackback