Snabbinlägg hos malin

Tjoosan! Igårkväll var jag på hockeyn med julia, efter det så gick jag och malin till henne för jag skulle sova hos henne. Det är ju typ höst nu så det var kolsvart när vi gick och vi gick typ i och ganska nära skogen hela tiden, men det gick bra. När vi kom hem så såg vi, eller jag iaf malin satt här vid datorn och "kollade" på filmen under tiden..;) Sen efter den hade slutat så stängde malin av datorn och då såg vi en till film i samma serie. De hette Final Destination.  Vi tog även lite bilder med malins ganska nya kamera, men jag ska bara lägga upp några, och de är ändå inte redigerade;) men nu måste jag gå, puss hej<3
Vill inte vara med på bild(A)
Kanske blir han en prins?...    haha fint, fler bilder finns på malins blogg

Kommentarer



Ditt namn:
Spara info

M@iladress:

Har du en blogg?:

Skriv din kommentar:

Trackback