Ojoj, här kom he luleregn!


När jag skulle hem efter skolan stannade jag inne en liten stund för det regnade ganska mycket. Men när jag skulle hem så började det regna ännu mer, inte myystigt! då blev jag tvungen att byta om när jag kom hem, sedan så såg jag lite på tv och nu sitter jag här vi datorn och är ganska trött. Ska svara på lite kommentarer nu och sedan blir det nog inte så mycket, har ingenting att göra! eller jo jag ska nog rita någonting tror jag. Kanske en uggla?(A) asså när vi var i Luleå så var vi inne på lagerhaus och där fanns det flera ugglor, och de var så söta! Jag har en kompis som jag ugglor som "tema" i sitt rum, och nu älskar jag ugglor! jag brukar kolla på google om jag hittar någon bild på de jag vill ha, men det finns inte så mycket av just dom. De jag gillar mest är ganska färgglada, tecknade och inte så mycket detaljer. Jag kan visa i något inlägg nån gång om ni vill veta hur jag menar;) men nu ska jag sluta skriva, det börjar bli för mycket nu ser jag! aja, puss hej<3

Kommentarer
Skrivet av: moa

tack!:)

2010-09-21 @ 18:35:40
URL: http://moasss.blogg.se/
Skrivet av: ♫♪ Sandra T

ja det är kanoners,sj? (:

2010-09-21 @ 18:43:25
URL: http://sandramusic.blogg.se/



Ditt namn:
Spara info

M@iladress:

Har du en blogg?:

Skriv din kommentar:

Trackback