Nystädad garderob

Här kommer  före och efterbilder från när jag städade garderoben idag. Det blev inte så
stor skillnad men det tog ganska lång tid ändå, men det är alltid lättare medlite musik till!


Och några koftor, skjortor m.m. som jag hann ta ut innan
jag kom på att jag inte tagit någon före bild.  haha, före-bild;)

Jag vet att bilden inte fick bästa kvalitén på bilden, men det var ganska mörkt ute när jag tog bilden, och
jag har inte världens starkaste ljus på min lampa..  den största skillnaden var att jag gjode om lie längst
ner, det ser man alltså inte. Sedan så vek jag bara mina kläder och bytte typ plats på dem, så så
här blev det:) nu ska jag äta lite godis och kanske se någon film, puuuuuuuusss<3


Kommentarer



Ditt namn:
Spara info

M@iladress:

Har du en blogg?:

Skriv din kommentar:

Trackback