Lördagen i bilder



I fredags så sov jag ju hos malin som jag skrev, och på lördagmorgonen så gjorde jag frukost till oss båda. Så här såg de dissikerade ägget ut;)
Det var väldigt bra och soligt väder då, bara några tunna moln syntes på himelen..

Och så här såg det ut från pappas balkong på kvällen, man ser kanske inte så bra men det är lite dimmiga berg och så, gillar utsiken!
Det var allt för denna gången, när jag kom hem från skolan idag så fick jag en liten present av mamma, jag kan visa den imorgon kanske... kraaM!<3


Kommentarer
Skrivet av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Hahah jag vet, sniglar är allt äckliga :( åh nej.. usch! Skulle fått panik typ hahahah



Okej, tack för ditt svar :)

Min dag har bara varit bra, din då?

2010-09-13 @ 23:05:43
URL: http://felliciiaa.blogg.se/



Ditt namn:
Spara info

M@iladress:

Har du en blogg?:

Skriv din kommentar:

Trackback