Inga bilder idag:(

Hejsan hoppsan allihopa! Idag vaknade jag ju hos malin eftersom jag sov där i natt. Efter ett tag när vi stigit upp runt 10tiden, så satte sig hon vid datorn (som vanligt) och jag gick och gjorde frukost. Det blev rostade mackor med ägg, (malin fick dissikerade ägg) jag var tydligen inte så försiktig när jag skalade ägget så det blev mosat när jag skulle dela det, och då blev det lite... ja, men jag kan lägga upp bilder någon annan dag på hur dagen varit.. Sen så gick vi ut och spelade lite fotboll men hennes brorsa och hans kompisar, och sen så gjorde vi typ inte så mkt, gick runt och sånt. Det var tänkt att vi skulle vbara med varandra sen med ida, najah, johan och rasmus men det blev inte. Och nu ska vi nog se en film, för jag är förresten hos pappa just nu. Och imorgon har jag match, borta mot något lag (minns inte vilket det var men jag är säker på att det var en bortsamatch).
Och som rubriken säger så blir det inga bilder i det här inlägget eftersom jag är på pappas dator och har inte med mig någon sladd och även om jag hade det så skulle jag inte veta hur man laddade över bilder.
Men nu ser jag att det blir för mycket text, men ni får ha en bra lördagskväll så ses vi kanske imogon! pusshej<3

Kommentarer



Ditt namn:
Spara info

M@iladress:

Har du en blogg?:

Skriv din kommentar:

Trackback