En vanlig dag på mb


Idag var jag med malin, ida, wille och johan på moröbacke hela dagen. Från ett ungefär, till fem. Först så skulle jag möta malin vid hennes hus (dit hon nyaa har flyttat) men vi missförstod varandra så jag gick till ett helt annat ställa än vad vi bestämt. Men sen så möttes vi vid skolan och sedan cyklade vi till moröbacke, där mötte vi wille johan och ida sen så var vi ute ett tag innan vi gick till wille. Och sen så var vi där ett tag sen så skulle jag hem men de andra stannade kvar, jag vt inte hur länge de stannade.
Jag är iaf fortfarande förkyld men jag hoppas jag blir bättre för jag vill inte missa skolan imorgon! det är inget speciellt, men jag är typ nörd oich älskar skolan;) Aja, jag åt nyss en päronsplitt efter jag hade gått ut med hunden om någon undrar..! Hehe, men har inget mer att skriva nu, puss hej<3

Kommentarer



Ditt namn:
Spara info

M@iladress:

Har du en blogg?:

Skriv din kommentar:

Trackback