Disco

Ikväll är det disco på min förra skola, och jag ska såklart dit. Jag ska fara med malin, ida och najah tror jag, men vi får se:) Hur som helst, jag vet inte vad jag ska ha för kläder, så jag skulle bli glad om jag fick lite tips av er läsare om vad jag kan ha på mig.
Nu ska jag iaf till skolan snart, jag börjar 20 över 8 och det tar ungefär två minuter att cykla till skolan, så det är inte så bråttom. Annars ser jag bara på tv och, jaa inte så mycket mer. Men jag har inget mer att skriva nu så hejdå bloggen ha en bra dag!<3

Kommentarer
Skrivet av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

2010-09-24 @ 14:50:49
URL: http://flizanlizan.blogg.se/



Ditt namn:
Spara info

M@iladress:

Har du en blogg?:

Skriv din kommentar:

Trackback