Ett långt inlägg om resten av dagen/veckan


Nån bild på mig för någon månad sedan..

Som det stod på rubriken i förra inlägget så skulle jag skriva mer om dagen i ett annat inlägg (det här). Jag gjorde det för att det förra blev så långt, och då kan jag dela upp dagen i två inlägg. Hur som helst.

Det sista vi gjorde på dagen var att gå spökstigen som 4-5orna gjorde. Den var väl inte så läskig som många andra tyckte, för jag såg vem de flästa var;) Men det var kul! Jag tog bilder på de flästa av dom som klädde ut sig men de bilderna kommer upp någon annan gång. 

Det andra jag hade tänkt säga var att nästa vecka är vi lediga (novemberlov) och det kommer bli lite tråkigt samtidigt som det kommer bli jättekul! Asså det är ju alltid kul med lov, men jag kommer som sakna skolan;) men jag har faktiskt tagit hem en av mina skoljobb som är bland det roligaste.
Jag kan skriva ett inlägg om det någon gång om nån vill ?:)
Så det kommer jag jobba mycket med. Det är som en "bok" som vi skriver och det är jättekul eftersom jag gillar att skriva och att ja, komma på berättelser i huvudtaget! Men det dåliga är attjag inte har så bra fantasi ;)
Haha aja, det var bara det jag ville säga, hejdå igen:D

Kommentarer
Skrivet av: Z A N D R A :)

sv: tack så jättemkt! :D



allt fint?

2010-10-29 @ 18:08:59
URL: http://decevven.blogg.se/
Skrivet av: MOAA - KAMPEN MOT DET OKÄNDA

fin blogg !:D

2010-10-29 @ 18:41:09
URL: http://aamelasmoa.blogg.se/



Ditt namn:
Spara info

M@iladress:

Har du en blogg?:

Skriv din kommentar:

Trackback