Kvällen på leos


Nu har jag kommit hem från leos. Jag orkar inte berätta allt vi gjorde, men jag gör det ändå.
Föst när vi kom dit så stog vi  kö till att få band. Jag och malin fick gula, bra att veta.. sen skulle vi gå till ett hotell konferens sak i närheten som vi skulle vara på tills vi skulle gå till leos igen. Magnus och hans kompisar var ju där så vi gick samtidigt som dom på spökstigen. Det var mörkt där inne och vi skulle följa ett rep genom hela leos. Det var inte så läskigt, det var bara typ människor som satt i hörn och sånt som hade mörka kläder och var målade och sånt. Men man såg inte så mycket. Ingen av oss var rädda, bara jag lite;) vi typ gick omkring och pratade hela tiden och väntade tills det tog slut. Och när vi kom ut så gick vi till baka. Då såg vi på Scooby Doo (stavning) och sen så for vi hem. Haha det var hela kvällen på leos. Och jag vill bara säga en sak, DET SÖÖÖÖG!

Ha en bra kväll alla:)

Kommentarer
Skrivet av: - ALEXANDRA

svar jaha, nää. Faktiskt inte ;)

jag får idéer hur som helst , men inga just nu :)

kram

2010-10-31 @ 23:43:23
URL: http://allysandra.blogg.se/



Ditt namn:
Spara info

M@iladress:

Har du en blogg?:

Skriv din kommentar:

Trackback