Det jag hittade från H&M


Det här är det jag hittade igår från H&M. Jag vill helst ha leggins, asså bara såna här vanliga, inte några lackleggins eller med någon speciellt mönster eller så. Bara såna här lätta vanliga, och de kostar bara 79 kr. jag vill även ha den här koftan. Jag "behöver" inte precis en ny kofta men har alltid velat ha en sån och jag tycker de är snygga!  Jag hittade även en tröja på Gina, men jag hittade den inte på deras hemsida, den var på rea och de kanske inte lägger upp reakläder på sidan? aja, men den var också ganska lätt. Svart-vitrandig och lite "pösig" eller vad man säger. Den var ju som sagt på rea och kostar bara 74 kr!

Kommentarer
Skrivet av: ♥Claaaudia ♥

Heyhey nice :)

2010-10-02 @ 20:24:09
URL: http://claaaudias.blogg.se/



Ditt namn:
Spara info

M@iladress:

Har du en blogg?:

Skriv din kommentar:

Trackback