Hela dagen i text

Idag har jag inte hunnit sitta vid datorn förän nu, och det ska jag berätta varför nu. Först var jag ju på skolan och jag hinner ju inte sitta vid datorn så ofta inna jag far då, och när jag kom hem så hann jag bara ta mig litegran och äta framför tvn innan jag och mamma skulle på utvecklingssamtal på skolan. Efter det skulle vi hem och äta, och sedan for vi på fotbollsträningen.

Nu till skolan. Just efter klockan 9 tror jag det var, så skulle vi hela klassen + klassen under oss gå till stan, alltså till forum. Jag vet inte själv vad man gör där, men vi skulle iaf lyssna på några klasskompisar som skulle avslöja de nominerade till blablabla. Jag kommer inte ihåg allt eller vad det hette (hehe), men det hade med fred och världens barn att göra.

Innan vi fick gå in så skulle vi vara utanför och vänta, då fick vi göra vad vi ville. Då var det några som kastade snöbollar på varann, och en kille i fyran kom med en jättestor isklump och kastade på mig. Den träffade mitt på låret,  och gissa hur det känndes? Jag har haft ont och haltat hela dagen, och inte kunnat springa. Jag var inte med på gympan, men fotbollen gick ganska bra. Jag tränade ju ändå bara att stå i mål och det var inte så mycket som man måste använda benen till idag.

Ganska långt inlägg, men så kan det bli ibland! Nu bjuder jag på några random
bilder som jag tog i helgen..


Kommentarer



Ditt namn:
Spara info

M@iladress:

Har du en blogg?:

Skriv din kommentar:

Trackback