Smått road:]

Visste du att:


jag vill - ha ett stativ

jag har - en orm (A)
 
jag lyssnar mycket på - ManGa
 
jag funderar på - att ta ett till hål i örat
 
jag pratar – svenska ?(A)

jag inte gillar – spindlar..

jag avskyr när folk snackar - skti om andra

kärlek är – det bästa & det värsta som finns

jag alltid kommer att – älska min bästa vän♥

jag aldrig kommer att - bli optiker (AA) ?

jag är förälskad i – min kamera<3

sist jag grät var –  vet inte, någon gång när jag var ledsen?:)

min mobiltelefon är – svart och guld ::D

när jag vaknar på morgonen – går jag och äter frukost ?

idag har jag – träning ^^

jag just nu tänker på - en söt kille<3

i kväll ska jag - se idol och äta godis : D

i morgon kommer jag – fota porträtt med några kompisar :)

jag hoppas – jag får fler läsare snart;/

jag verkligen vill - fara och bada i byske/skelleftehamn (AA)

? :)


Kommentarer
Skrivet av: A M A N D A - mandakalderen.blogg.se

Du är himla duktig! Vad för kamera har du? Funderar på att kanske köpa en sån där proffskamera, men vet inte vilken som är bäst..vilken har du? skulle du rekomendera den? (a) :D (x

2010-11-26 @ 18:22:58
URL: http://mandakalderen.blogg.se/
Skrivet av: Felicia (fotoblogg)

sv: Jo det är bra här med! (:

jag ska titta på idol snart ;)

2010-11-26 @ 19:49:11
URL: http://feliiciaohlsson.blogg.se/



Ditt namn:
Spara info

M@iladress:

Har du en blogg?:

Skriv din kommentar:

Trackback