På stan idag


Efter skolan idag var jag, johanna och pappa på stan. Det första vi gjorde när vi hade mött varandra var att gå på bibblan och fikade, sedan var vi där en liten stund. Efter det gick vi runt och kollade, vi var där till klockn var ungefär halv fyra. Då gick vi hem och sedan såg vi lite på tv.Jag fick inte med mig någonting hem, men det finns några saker som jag önskar mig, i julklapp alltså! En scarf från cubus, ett pannband från glitter, skor från eurosko & din sko och ett par inneskor från hm. Jag kanske kan visa senare hur de ser ut, men vi får se. Nu ska jag byta om till träning, så ni får ha en bra kväll! Puss&Kram

Kommentarer
Skrivet av: beccis

allt bra med dej? :)

2010-11-19 @ 17:22:53
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Skrivet av: C E C I L I A ♥

Sv; Hihi tack (; ♥



Jag gjorde headern i lite olika program, men mest i Picasa. Sen fixade jag den lite i Photoscape med ljus och så =)

2010-11-19 @ 18:01:21
URL: http://itsaboutck.blogg.se/



Ditt namn:
Spara info

M@iladress:

Har du en blogg?:

Skriv din kommentar:

Trackback