Idag har jag gjort lite grejor


Hejhej! Idag har jag gjort lite grejor, så nu ska jag berätta lite snabbt.
Vid 11 gick jag och johanna till arenan och kollade på Alagets hockeyträning. Jag tog med mig kameran och zoomobjektivet, så jag fotade såklart. Men bilder kommer sen, jag måste ju redigera först;) Sen när vi kom hem så åt vi lunch, och sen städade jag någon timme i mitt rum. Sen gick jag till malins mamma, där var vi tills malin skulle äta  middag. Sen gick vi till mig och då åt jag middag, sen hade jag träning. På träningen så tror jag att jag sträckte en muskel i handleden/handen, för när jag vinklar handen åt olika håll eller håller i tunga saker... hur som helst, sen vad jag ju fortf. med malin och då var vi hos mig. Sen for hon hem och då gjorde jag inte så mycket mer än att... Ni får veta senare;)
Men nu ska jag redigera alla bilder från dagen! Ha en bra kväll så ses vi senare:D

Okej, det här inlägget kanske blev lite längre än vad jag hade tänkt, men nu fick det bli så.
Tycker ni jag skriver för mycket ibland eller?:/

Kommentarer
Skrivet av: Razzel

Jag var tvungen titta riktigt noga på bilden för att avgöra om det var du eller inte på bilden! ; )

2010-11-02 @ 10:14:26
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com



Ditt namn:
Spara info

M@iladress:

Har du en blogg?:

Skriv din kommentar:

Trackback