Tjugotvå Timmar

Imorse innan jag for till skolan så skrev jag ett inlägg men det hände något konsigt, jag vet inte om jag råkade komma åt någon knapp eller nåt..? men det bytte typ sida och inlägget sparades inte, jag han inte skriva allt igen men det var egentligen inte så "viktigt" så det gör nog inte så mycket. Men strunt i det nu!

Då var sista skoldagen i fyran avklarad! Nu är det bara, eller bara och bara, i alla fall så är det tjugotvå timmar kvar innan sommarlovet börjar. Det är sjukt vad tiden går fort, det känns som om det var en månad sen nästan som jag började på mellanstadiet, ojsan.. men det är absolut ingenting att klaga över!


Har mammas dator och det finns typ inga bilder på den så jag tar en gammal bild


Kommentarer



Ditt namn:
Spara info

M@iladress:

Har du en blogg?:

Skriv din kommentar:

Trackback