Home Sweet Home

 

I söndags kom vi hem typ halv tio, då packade jag upp allt direkt. Det är ganska skönt att komma till skellefteå när man varit i London, för på stan där är den massor med folk heeeela tiden och det är hög ljudvolym. Men det är kul att vara där ändå! Det känns som om man ska tycka att det är jättetråkigt här sen, men det är mest lungt. Jag har saknat alla mina vänner också, älskar er :*<3 Det har varit jättekul att få träffa det flästa nu, men idag så ska vi till byske camping, men då kan jag iaf smsa dem;) där ska vi vara till på fredag, och så fort det blir bra väder igen så ska jag, mamma, marcus, johanna och malin dit med husvagn. Nu har vi hyrt en stuga som vi ska vara i.
Men nu ska jag redigera  lite bilder från London så lägger jag upp dem senare. Hejdå!


Kommentarer
Skrivet av: LINA [FOTO, VARDAG & DESIGN]

sv; okej :D



>> åh det måste varit awesome i london!

2010-07-23 @ 23:44:25
URL: http://kabelradio.blogg.se/



Ditt namn:
Spara info

M@iladress:

Har du en blogg?:

Skriv din kommentar:

Trackback