Snälla rösta på min bild, alla Skelleftebor!

När vi var på stan idag så skulle jag mest visa vad jag önskade mig, så jag köpte inga julklappar. Men jag tror jag har köpt alla nu, bara två kvar!
Jag köpte i alla fall ett par knästrumpor, men har ingen bild på de än så de kommer upp imorgon kanske.

Det första vi gjorde var att gå till Pinax, där var det en utställning som hette SkellSmile. I början av december fick den som ville och hade en bra bild (här i skellefteå) som den tagit delta. Och idag började utställningen, med 38 bilder som var inskickade. Och jag & min syster har skickat in var sin som vi tagit, och de va med! Så vi fick gå dit och signera våra bilder, sedan röstade vi på varandras.
Så om det är någon som bor i Skellefteå så skulle jag bli suuuuuperglad om ni kunde rösta på min eller min systers bild. Jag heter Fanny Lundmark 11 år och har bild nr. 25, och min syster heter Johanna Lundmark 16 år och har bild nr. 26


Det här är bilden jag tävlar med, men jag har har redigerat just den här i Picasa inte så noggrant.
Och den jag tävlar med har min syster redigerat i photoshop, bla. hade hon gjort den svartvit.


Kommentarer
Skrivet av: Ida [Foto blogg]

Sv; Tack!

Dom är redigerade i Photoshop. Har bara beskurit den och ändrat brightness/contrast :)

2010-12-18 @ 21:41:39
URL: http://photographymaniac.blogg.se/
Skrivet av: ♥Claaaudia ♥

hey hey

2010-12-18 @ 22:11:59
URL: http://claaaudias.blogg.se/
Skrivet av: Emma [Hockey-Foto-Twilight]

Tim är så söt på dendär bilden! :)

2010-12-19 @ 20:26:40
URL: http://emmaanystrom.blogg.se/



Ditt namn:
Spara info

M@iladress:

Har du en blogg?:

Skriv din kommentar:

Trackback