Emma & Elvira

(De här inlägget skulle egentligen publiceras i onsdags)

Idag var det simmning som sista lektion, efter det gick jag ner till stan och där mötte jag emma och elvira. Först gick vi på lite affärer, kanske köpte lite julklappar;) och sedan blev vi hungriga så vi köpte lite fika. Jag köpte en liten glass, elvira köpte en stor mjukglass och det gjorde emma med + en chokladboll. Sedan kom johanna och då köpte hon också julklappar och sedan fick jag åka på henne cykel hem^^ här kommer några bilder..


Sööta emma:]

Och elviras fina glass..

haha, emma fick lite chokladboll i näsan men visste inte om det^^  och jag på väg hem(AA)

Bilderna är tagna med min mobil:)


Kommentarer
Skrivet av: Emma

haha jag var inte snygg!!!!!!!:D:D<3

2010-12-18 @ 13:40:36
URL: http://emmasss.bloggplatsen.se



Ditt namn:
Spara info

M@iladress:

Har du en blogg?:

Skriv din kommentar:

Trackback