---


Nu hade jag tänkt dra igång med en tävligt, tyckte det var dags. Den ska handla om juldikter!
Skriv i en kommentar ( i det här inlägget ) en juldikt som du kommit/kommer på. Den kan
handla om vad som helst, det får du bestämma. Men det måste ha nångontin med julen att göra!

När jag tycker att tillräckligt många "anmält" sig så väljer jag fem dikter som är roligast, vackrast,
eller bäst helt enkelt.
När jag gjort det lägger jag upp alla i ett inlägg och sedan får ni sammla röster för att vinna en
plats i min meny, resten av 2010.


Så börja skriva och komma på dikter alla, och Lycka till!

Kommentarer
Skrivet av: Najaah

Julen är här,

och lyser frid på jorden,

glädjen är stor,

i ett barns klara ögon bor den,

JULEN ÄR HÄR!

2010-12-16 @ 15:14:57
URL: http://najahismail.blogg.se/
Skrivet av: jannike & lina

JULEN !

Julen är roligt för stora och små.

skinkan får inte vara rå.

julgranen lyser.

ni där ute fryser.

JULEN !

2010-12-16 @ 18:03:18
URL: http://humorplay.blogg.se/



Ditt namn:
Spara info

M@iladress:

Har du en blogg?:

Skriv din kommentar:

Trackback