Nelly.com


Idag var jag inne på Nelly.com, mamma ska beställa där ifrån så då sa hon att jag kunde passa på att kolla om det var något jag ville ha. Men det fanns typ inget jag ville ha, bara den är mössan. Det fanns gaska många färger att välja på, som ni kanske ser, men jag vill mest ha den "mörkgröna". Aa det är ju den pilarna pekar mot så jag tror nog ni ser.. Det kostar i alla fall bara 69 kronor vilket var gaska billigt tycker jag, men den kommer jag nog att beställa! Vilken tycker ni var finast då?:)


Kommentarer
Skrivet av: jennifer - photography

den var snygg i den färgen!



hihi de är lite kul att dessa mössor är populära än faktiskt. jag köpte min när jag gick 7an, går 9an nu ;) men fina är dom, i rätt färg



gott nytt åt på dig!

2010-12-31 @ 00:21:15
URL: http://jenniifer.webblogg.se/
Skrivet av: razzel

Nu är den beställd!

2011-01-01 @ 21:08:26
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com



Ditt namn:
Spara info

M@iladress:

Har du en blogg?:

Skriv din kommentar:

Trackback