Christmas Gifts

 


1. "Uggs" som jag ska byta storlek & färg på
2. En boksom heter "Här ligger jag och blöder"
3. (Randig) Tröja
4. Scarf (tubhalsduk)
5. Gitarrsträngar
6. Smyckes träd/hållare att hänga smycken på
7. (Röda & Svarta) Strumpbyxor
8. Halsband med en liten uggla
9. Presentkort på bion
10. Tre hårband (Ett turkost, ett orange och ett vitt)
11. "Sparuggla" att spara mynt i (jag fick tre st, vit turkos och svart)
12. Nagellack med liten pensel (att göra mönster på naglarna med)
13. Ljuslykta (som jag vann i julklappsleken)
14. Leggings
15. Tröja
16. Två nagellack (Gult & Rött från Depend)

Alla kläder visar jag säkert på "Dagens Outfit" eller något, jag lovar att det kommer bättre bilder på de i alla fall!

Jag fick också en söt Hello Kitty pyjamas som jag inte har någon bild på, + pengar och de där örhängerna från malin. Det som var i pernillas paket var godis, men det var nog uppätet när jag tog bilden;)


Kommentarer
Skrivet av: daniela

najs :) halsduken såg mysig ut!

2010-12-27 @ 19:03:53
URL: http://danielaforsberg.blogg.se/



Ditt namn:
Spara info

M@iladress:

Har du en blogg?:

Skriv din kommentar:

Trackback