13 december = lucia

Idag är det 13 december, och vet ni vad det är för speciellt med den dagen?  jaa det tror jag nog;)
Det är ju lucia!
Imorse när vi började skulle vi lyssna/se på när fyrorna (och några femmor) hade lucia. De sjöng några låtar och så. Och ikväll ska de "uppträda" på skolan igen fast för föräldrarna, och malins lillebror är en av dom. Alltså ska hon och hennes mamma dit och se på, och efter det ska malin komma till mig.
Jag vet inte om jag också ska se på, det tror jag inte. Men vi ska iallafall vara med varandra sen;) Men nu har jag ingenting mer att skriva, så hejdå..


Kommentarer
Skrivet av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :D!

2010-12-13 @ 17:23:12
URL: http://beattriicee.blogg.se/



Ditt namn:
Spara info

M@iladress:

Har du en blogg?:

Skriv din kommentar:

Trackback