Sitter här hos pappa

Sitter här hos pappa och lyssnar på jb. Vi brukar inte vara här, men nu ska vi vara här över helgen. Som tur är så har han fixat internet på datorn, så nu jag kan blogga också(Y) men vad ska jag skriva om??
jag har absolut inga bilder på den här datorn, eller jag kan ju ladda upp gammla bilder, hoppas det inte spelar så stor roll.. och inget photoshop eller något, bara paint. Ja, jag kan ju göra en snygg bild i paint, eller en serige! hm...? aja den kommer i sånna fall upp senare på bloggen.
Imorgon klockan 11.00 är det match i byske, alltså sunnanå-byske, borta. Hoppas det går bra, för vi har ju aldrig mött byske förut. Mina kusiner spelar i byske, så jag hoppas de kommer och kollar! sen ska vi i alla fall till mormor och morfar, det blir inte så långt att åka bil från byske, här ifrån blir det de men om man ändå är i byske så är det  inte så långt kvar egentligen. men nu ska jag göra något annat än att skriva, för jag kommer inte på något mer..? men aja, puss hej vi ses<3<3


Bild från London-Covent Garden


Kommentarer
Skrivet av: Elsa - Fotoblogg

sv: tack :)

2010-08-27 @ 20:27:57
URL: http://elsaburholt.se
Skrivet av: Emma-FOTOBLOGG

Hej!

Förlåt för jag inte svarat på din kommentar men skolan tar så mycket tid så jag hinner inte blogga.

Men jag ska försöka bättra mig!:)<3

Hoppas allt är bra med dig!:)<3

Kram

2010-08-27 @ 21:49:29
URL: http://fotonavemma.blogg.se/



Ditt namn:
Spara info

M@iladress:

Har du en blogg?:

Skriv din kommentar:

Trackback